http://dg1.blogfa.com تخفیف ویژه برای خریداران سورس و امتیاز تولیدات فقط تا پایان امسال با 20درصد خریداران محترم یا خرید نقدی از 10درصد تخفیف ویژه استفاده کنید تمامی محصولات مرزی دارای گارانتی تعویض میباشند سورس و امتیاز ساخت و تولید کلیه محصولات شرکت آرمین صنعت یکجا واگذار میشود 09148715720 فروشگاه اینترنتی سولدوز نقده - مالتی پلکس ARMIN COMPANY BY SULDUZ IRAN NAGHADEH CITY OF CHAMRAN ST 04436265298 http://faceup.ir/uploads/12.gif ARMINSANAT SULDUZ DIAG -ARMIN SANATCO -MADE BY ARMIN SANATCO-09148715720

صفحه نخست فروشگاه  | تماس با مدیر | |فروشگاه سولدوز شاپ انجمن | فروشگاه p20 | وبلاگ | وب سایت ما | تالار آرمین | |بيزنا

فروش امتیاز تولیدات شرکت آرمین صنعت
مجهزترین عیب یاب خودرو در ایران با نرم افزارهای حرفه ای

http://faceup.ir/uploads/USB.jpgاینترفیس لپ تاپی یو اس بی http://faceup.ir/uploads/injector.jpgانژکتور شور تمام اتوماتیک http://faceup.ir/uploads/ارمین.jpgتخفیف تا پایان سال92 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- http://p20up.ir/do.php?imgf=139537122696911.gif -----------------------------
نام کالا قیمت تعداد حذف

مالتی پلکس


مالتی پلکس در کم کردن حجم سیمها در خودرو نقش زیادی داشته است برای مثال درپژو206

محدودیتهای سیستم سیمکشی معمولی

در طی دو  دهه  گذشته  پیچیدگی  سیستمهای  سیمکشی  مدرن به طور پیوسته افزایش یافته

است و در سالهای  اخیر  این  افزایش  به شدت  چشمگیر شده  است اکنون کار به جایی رسیده

است که  اندازه  و وزن دسته  سیم  به مشکل  مهمی  تبدیل  شده است  تعداد سیمهای لازم در

مورد اتومبیلهای رده بالا حدود 1200 رشته می رسد دسته سیم لازم برای کنترل همه کارکردهایی

که به در سمت راننده مربوط می شود ممکن است تا 50 رشته  سیم داشته باشد و سیستمهای

واقع در ناحیه  داشبورد  ممکن  است به  تنهایی بیش از  100 رشته سیم  و اتصال داشته باشند

بنابراین  اشکار  است  که گذشته از مشکل  بدیهی اندازه و وزن دسته سیم با  افزایش اتصالها و

سیمها  احتمال  بروز عیب  هم  بیشتر می شود  تخمین  زده می شود  که هر 10 سال  پیچیدگی

سیم کشی اتومبیل دو برابر  می شود

تعداد سیستمهای که به صورت الکترونیکی کنترل می شود پیوسته رو به افزایش است هم اکنون

استفاده از بعضی از این سیستمها متداول شده است و استفاده از بعضی دیگر نیز رو به افزایش

است به عنوان نمونه چند تا از این سیستمها را نام می بریم

1- سیستم اداره موتور

2- سیستم ترمز قفل نشو

3- سیستم کنترل کشش

4- سیستم متغیر تنظیم زمانی سوپاپ

5- سیستم کنترل جعبه دنده

6- سیستم تعلیق فعال

همه این سیستمها کار خود را انجام  می دهند اما به یکدیگر هم مربوط اند بسیاری از حسگرهای

که برای یک واحد کنترل الکتریکی داده فراهم می کنند بین همه واحد یا بعضی از انها مشترک اند

 یکی از راههای ممکن استفاده از یک کامپیوتر برای کنترل همه سیستم هاست اما تولید این کامپیوتر

به تعداد کم بسیار پرهزینه است را دوم استفاده  از گذرگاه مشترک دادهاست بدین ترتیب ارتباط

بین مدولها برقرار می شود و اطلاعات دریافتی از حسگرهای وسایل مختلف در دسترس همه وسایل

قرار می گیرد حال این فکر را کمی توسعه می دهیم اگر بتوان دادها را از طریق یک سیم انتقال داد

و به همه بخشهای اتومبیل رساند ان  گاه می توان سیمکشی اتومبیل را به سه رشته سیم کاهش

 داد این سیمها عبارت خواهند بود از یک سیم برق  یک  سیم اتصال بدنه و یک سیم  سیگنال  فکر

استفاده از یک سیم برای انتقال چندین سیگنال فکر تازه ای  نیست و سالهاست که در عرصه های

مانند مخابرات را دور به کار می رود برای (مالتی پلکس) کردن چندین سیگنال روی یک سیم از دو راه

اصلی استفاده می شود این راها عبارت اند از مالتی پلکس کردن تقسیم فرکانسی و مالتی پلکس

کردن تقسیم رادیویی است اگر بیش از حد ساده کردن موضوعی پیچیده قابل قبول باشد  میتوان

گفت که نوعی از مالتی پلکس کردن تقسیم زمانی معمولا در انتقال سیگنالهای رقمی به کار می رود

حال سیستمهای سیمکشی ماتی پلکس را برای کاربرد اتومبیل بررسی می کنیم این نوع سیمکشی

را سیستم  برق رسانی حلقوی  نیز می نامند  استفاده  از سیستمهای سیم کشی مالتی پلکس

سالهای متمادی بررسی شده است و در اواخر دهه 1970 لوکاس سیستمی را ابداع کرد که برای

ازمایش  روی اتوبوسهای لیلاند نصب شد قبلا همین سیستم را روی رور 2000 ازومده بودند در مالتی

پلکس گذرگاه داده و کابلهای برق رسانی باید به همه نواحی سیستم برقی اتومبیل سرکشی کنند

برای تجسم طرز کار این سیستم رویدادهایی را که هنگام روشن و خاموش کردن چراغهای بغل رخ

می دهند در نظر بگیرید ابتدا وقتی راننده کلید چراغ را میزند سیگنال منحصر به فردی روی گذرگاه

داده قرار می گیرد این سیگنال را فقط گیرندهای خاصی تشخیص می دهند که جزئی از هر مجموعه

چراغ هستند این گیرندها به نوبه خود بین سیم برق و چراغها اتصال برقرار می کنند

در هنگام خاموش کردن چراغها نیز عملیاتی به همین ترتیب  انجام می شود با این تفاوت که این بار

رمزی  که وارد گذرگاه  داده می شود  متفاوت  است و فقط گیرندهای مقتضی ان را به عنوان رمز

خاموشی شناسایی می کنند

گذرگاه داده مالتی پلکس

برای انتقال دادهای مختلف از طریق یک خط باید چندین معیار را به دقت تعریف و بر سر انها توافق

کرد این تعریف معیارها را قرار داد ارتباطی می نامند بعضی از متغیر هایی که باید تعریف شوند به

قرار زیرند

1- روش نشانی دادن

2- ترتیب انتقال

3- سیگنالهای کنترل

4- خطایابی

5- سرعت یا اهنگ انتقال

محیط مادی را نیز باید تعریف و بر سر ان توافق کرد محیط مادی شامل موارد زیر است

1- واسطه انتقال مثلا سیم مسی تار نوری و غیره

2- نوع رمز گذاری برای انتقال مثلا قیاسی و یا رقمی

3- نوع سیگنال مثلا ولتاژ جریان فرکانس و غیره

مدار مورد استفاده  برای  براورده کردن  معیارها بالا  را مدار  فصل مشترک گذرگاه می نامند و

غالبا به صورت یک ای سی است در بعضی موارد این ای سی مدارهای اضافی مثلا به صورت

حافظه دارد

اما با توجه به این که تعداد زیادی از این تراشه ها در اتومبیل مصرف می شود می توان انها را به

قیمت ارزان تولید کرد مانند هر سیستم قراردادی دیگر انتظار می رود که بتوان از فقط یک قرارداد

استفاده کرد اما همیشه هم این طور نیست

ارسال تلویزیونهای ال ای دی مارک ال جی و سامسونگ و شارپ به قیمت مرز به تمام نقاط ایران با گارنتی تعویض

 

»مقدمه ای بر سرو موتور و استپر در ساخت سی ان سی
»جدید ترین کیتهای عیب یاب حرفه ای
»تبلیغات فروشگاهها
»لینک فروشگاه های سولدوز
»سیستم های الکترونیکی موجود در خودرو
»علل بروز خطا در خودرو
»سيستم انژكتوري بنزيني 2
»سيستم ESP
»ECUرا بشناسيم
»عملكرد ئي سي يو
»نحوه آشکارسازی خطا های انتقال اطلاعات در سیستم های مولتی پلکس
»مولتی پلکس CAN :
»دینام های الترناتور
»دارهای الکترونیکی در خودرو و (ECU)
»مخازن CNG به چهار دستة کلی تقسیم می‌شوند:
»مالتی پلکس
»متعلقات موتور اتومبيل
»عملگرها(ACTUATORS) :در خودروهای انژکتوری
»دستگاه تمام اتوماتیک شستشوی انژکتور آرمین صنعت
»شبيه ساز خودروي انژكتوري ورژن جديد با خروجي به ميكروكنترلر
»اینترفیس عیب یاب (دیاگ) آردیاگ 2014
»وظایف ecu در خودروی انژکتوری
» وظایف سنسور سرعت آموزشی
»شماره حسابهای فروشگاه
»توضیحاتی در مورد عکاسی
»انواع لنز - راهنمای لنزها
»مکاتبات ایمیلی به صورت رمزنگاری شده
»تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی استودیوی خانگی ضبط صدا
»خصوصیات صدای اتاق ضبط و جای گذاری میکروفون
»آیفونهای تصویری (video door phone)
»مدیریت کارها با استفاده از جیمیل
»سیستم عامل گوشی های هوشمند و تبلتها
»منیت در آی او اس
»تایمر راه پله
»گوشی پزشکی با حساسیت فوق العاده
»مقاله مفید در زمینه ای سی یو
»آرمین صنعت و دفاتر ان و علت فروش
»مبلغ پیشنهادی برای تولیدات ارمین صنعت
»فروش و واگذاری حق تولید و امتیاز شرکت تولیدی آرمین صنعت2
»فروش و واگذاری حق تولید و امتیاز شرکت تولیدی آرمین صنعت
»توضیحات
»آموزش الکترونیک و دیجیتال
»راهنمای ارسال محصولات بازارچه مرزی پیرانشهرو بازارچه سولدوز
»راهنمای خرید
»امروز :  شنبه 30 فروردين 1404
»کل محصولات:  62
»بازدید های امروز : 48
»بازدیدهای دیروز : 15
» بازدید کل :118747
http://faceup.ir/uploads/200345.jpgمیکرو دیاگ مدل6700 http://faceup.ir/uploads/simlator.jpgسیمولاتور خودرو شبیه ساز
تمام حقوق این سایت متعلق به گروه بیزنا می باشد بیزنا